A Little Diary: Hanya Tuhan Yang Tahu :'(

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi ! Welcome To My Blog ! Stop Being CopyDog Here ! You Follow Me, I'll Follow You Back *promise* ^_^






owner

Contact Me

credits
04:55 | 0 Cloud(s)
Hanya Tuhan Yang Tahu :'(


Kuatkan lah hati ini ya allah. Betapa hancur dan sakitnya hati ini hanya tuhan je yang tahu :'( Kau sanggup call aku malam-malam. Aku ingat nak lepaskan rindu ke apa. Rupanya kau cuma nak cakap yang kau rindukan ex ( Ayien ). Ya allah, jantung aku hampir tak dapat bernafas dengar apa yang keluar dari mulut kau tu. Hati aku ? Tak boleh dibayangkan. Hancurr. . Tapi aku sabar. Aku tetap kuatkan hati aku, aku sudi mendengar luahan hati kau tu walaupun menyakitkan hati. . 

Lepas beberapa hari, kita jalani hidup seperti biasa. Keluar lepak sama-sama. Gelak makan pun sama-sama jugak. Aku ingat kau dah lupakan segalanya and move on. Tapi makin sakit hati aku. . Petang tadi kita decide nak jumpa, kau kata rindu sebab dah lama tak keluar sama-sama. Aku punya lah happy sebab nak jumpa kau. Nak jumpa buah hati mana lah tak happy kan. Tapi tu hanya sementara je. Aku sampai je tengok-tengok kau tengah happy2 gelak2 dengan kakak Ayien . Aku tengok kau seronok sangat lari sana sini dengan dia . Then layan aku nak tak nak jea .  Aku tahu kau dulu rapat dengan family Ayien. Tapi aku tak tahu lah nak cakap apa . . Jeles sangat. Tah lah.  . Hmm. . 

Even otak aku dah fikir macam-macam aku still jugak fikir positif. Tak salah kan rapat dengan family ex kita kan. Tapi aku takde la serapat macam kau. Hmm, tak pela . Abaikan . . Then kita jalan sama-sama. Kau pun dah kurang cakap. Termenung sana sini. Rasa macam aku ini tunggul pulak. Maybe dia tak perasan kut aku kat situ. Hmm. . Sabar zana. . Sabar. .. Teruskan fake smile. Jangan tunjukan yang kau tu lemah. Tapi mulut aku ni pun tak tahu kenapa susah sangat nak cakap. Satu patah perkataan pun tak keluar. Hmm.. . Takpe la, tunggu dia tegur. . Dah penat jalan-jalan, kita stay kejup dekat taman. . Tapi aku pelik kau macam ada tercari-cari sesuatu kat situu. . Tapi apa ? . . Rupanya kau tengah cari sim card yang kau dah baling time kau putus dengan Ayien. . Penting sangat ke sim card tu ? Penting kut. . Hmm, act air mata nak keluar, tapi tahan je. . Hmm. . Dalam hati "Ya Allah, benarkah dia mencintai aku ? Jika tidak tolonglah lepaskan aku. Jika dia benar-benar cintakan aku Engkau kuatkanlah hati ini supaya dapat menghadapi segala dugaan ini Ya Allah. Hanya kepada Mu aku berserah

Hmm, apa guna nya aku selama ni ? Kalau kau sayang kan dia kenapa couple dengan aku ? Kenapa kau buat aku beri harapan yang tinggi pada kau ? Kenapaa ? ? Macam mana pula dengan sumpah dan janji kau pada aku ? Tu palsu ? Kalau kau sayangkan dia aku mohon sangat lepaskan aku. Jangan seksa aku macam ni. . Aku sanggup melutut la. . Terasa aku sorang je yang setia dalam perhubungan ni. . Walaupun kau dah banyak hancurkan hati aku tapi aku tetap setia dan sayang kat kau. Aku takkan biarkan kan kasih sayang aku berkurang. . Tapi . . Sesetia mana pun kita, jika kita tidak ditakdirkan hidup bersama tiada guna. Tetapi aku usaha supaya engkau menjadi jodoh ku. . 



Jika dia ADALAH jodohku , Engkau berikanlah kasih sayangnya kepada ku .
Jika dia BUKAN jodohku , Aku Redha ke hadratMu Ya Allah :'(

0 Comments:


Post a Comment