A Little Diary: Nothing To Say :'(

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi ! Welcome To My Blog ! Stop Being CopyDog Here ! You Follow Me, I'll Follow You Back *promise* ^_^






owner

Contact Me

credits
00:01 | 0 Cloud(s)
Nothing To Say :'(


Hai, assalamualaikum bloggers :) *fake smile* Acctually, takde benda pun nak cakap, tapi rasa tangan ni yang menggatal nak menaip. .Assignment dah menggunung, dengan nak buat modul sains & geo, sivik, sejarah, BI . Banyak nya, dah la mintak siapkan semua tu dalam masa seminggu ni, sekali gus pulak tu . . Kejap lagi masuk surat khabar , "Pelajar Maut Kerana Kerja Menimbun" famous woooo ~ 

Abaikan yang atas ni, dah terkeluar dari tajuk dah tuu. . Humm, Kat sekolah takde mood, just diam, termenung, letak kepala atas meje. Tu yang aku buat sepanjang sekolah tadi. . Punca ni semua sebab Farzuan laa. . Memang suka buat aku macam ni. Nangis sorang2 macam orang tak betul. Macam air mata aku ni murah sangat je. Cakap main lepas je. Tak pernah fikir apa perasaan aku . .

Dia sorang je yang betul, dia sorang je selalu diabaikan. Aku ? Jadi patung bernyawa dia jek. Time dia bosan, aku sanggup layan walaupun aku banyak kerja. Bila dia takde topup aku sanggup share dengan dia. Then. if dia pergi kem ke aku sanggup tunggu kau mecet, laki yang mesej aku langsung tak layan. Tapi . . Bila aku busy ke takde topup ke, marah, tengking sana sini, cakap aku selalu abaikan kau. . Selalu pentingkan diri sendiri, perasaan aku bukan nak fikir :'( 

Cakap main lepas je. . Sukahati je nak mintak putus tanpa sebab. . Then esok pagi cakap sorry tu just gurau2 je. Eh, ingat air mata yang dah berjurai-jurai tu naik ke mata balik ? Agak-agak la kan nak gurau, tak payah la cakap nak putus tu semua. Aku sampai tak tidur satu malam sebab pikir kan kau jek . . :'( Kau ingat aku ni siapa ? Mungkin hati aku ni lembut, senang nak maafkan orang. Tapi tak mustahil hati ni dah jemu dengan perangai kau, meluat. . 

Tapi setakat ini hati aku masih sayang kat kau. Setelah hati aku ni dah calar-balar disebabkan sikap kau,aku boleh maafkan lagi. . Nasib baik lah hati ini masih ada sifat pemaaf,kalau tak wa sudah hentak kepala mu di dinding ! Heee~~ Gurauu~ 

Biy tahu kan ayang sayang kat biy ? Tapi kenapa buat ayang macam ni ek ? Gurau-gurau pun bertempatlah sayang. Jangan lah guna perkataan putus tu . . Hati ayang sakit sangat bila perkataan tu keluar kat mulut biy . . Janji taw jangan buat macam tu lagi ? Kan kita pernah janji, berapa banyak pun cabaran dan rintangan kita akan hadapi nya bersama dengan sabar ? Ingat tak sayang ? Set in your mind please :) Jangan sakitkan hati ayang lagi. . Taww ? Hee, >.< 

0 Comments:


Post a Comment