A Little Diary: I Have A Heart .

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi ! Welcome To My Blog ! Stop Being CopyDog Here ! You Follow Me, I'll Follow You Back *promise* ^_^






owner

Contact Me

credits
23:36 | 1 Cloud(s)
I Have A Heart .

Assalamualaikum. Post kali ni 100% pasal luahan hati Zanna. Tak nak baca pon takpe k. Tapi kalau sudi bace, bace jela. Tapi sediakan plastik kosong dulu, mana tahu mual-mual ke bace post ni. Tak memasal Zanna yang disalahkan . 'Post Membawa Maut' . omaigaddd . Hm, Zanna taknak bebel panjang2 boleh ? Back to the topic k ? Tak nak sudah. !

You know what I feels ? Haha, comfirm la tak kan ? :') Setiap malam aku habis kan air mata aku untuk kau. Aku sendiri penat asyik nak keluarkan air mata je, tapi tak tahu la hati ni dah tak kuat lagi . Kita menangis tidak bermakna kita lemah, tetapi sebab kita sudah bersabar terlalu lama :') You got it right ?

Setiap hari kene tuduh curang walaupun aku takde buat pape pun . Sakit gila kot. Aku setia kau tuduh aku curang. Atau mungkin kau yang mengaharapkan itu semua berlaku ? Atau mungkin kau dah bosan dengan aku sebab tu kau cakap macam tu ? Aku setia la pada kau ! Kenapa tak faham lagi ! Aku sayang kau . Hati aku hanya  untuk kau sorang . Fikirlah sikit !

Sejak kebelakangan ni aku yang tengok kau banyak berubah . Mesej macam nak taknak je. Macam terpaksa layan aku . Nampak sangat . Cuma kau je tak sedar . Aku rela dikongkong daripada diabaikan. Bila kau kongkong aku , aku rasa bahagia. Sebab kau amik berat pasal aku :') Aku takkan rasa rimas atau bosan terhadap kau . Aku cuma nak kau yang dulu . Aku tak kesah kalau mesej dengan kau 23 jam sekali pun. Sebab aku tak boleh berjauhan dengan kau. Tapi kenapa kau amik keputusan untuk bagi aku bebas ? Tak takut kalau kau kehilangan aku ? Tak takut kalau aku tinggalkan kau ? Bila kau bagi aku kebebasan , seolah-olah burung merpati yang dilepaskan dari sangkar. Adakah burung itu akan pulang kembali pada sangkar ? Tak mungkin. Sebab dia dah pun 'dibebaskan' Seperti aku juga, aku sanggup terkongkong dalam panjara hati kau daripada kau bebaskan aku. Sebab aku takut aku akan tinggalkan kau suatu hari nanti . :')


Aku nak kau yang dulu :'( Yang takut akan kehilangan aku . Mana kau yang dulu ? Yang selalu risaukan aku ? Sekarang kau dah berubah . Takde lagi ucapan good night or good morning. Dulu kau selalu sent text tu. Tapi sekarang ? Tidak . Nampak kan perubahan kau ? Hmm. Tapi kau sakit kan hati aku macam mana pun, hati aku aku tetap sayangkan kau sorang. Takkan pernah berubah kepada yang lain, melainkan kau yang berubah dulu . Hmm. I'm Strong Right ? Sembunyikan kesakitan disebalik senyuman . Memang menyakitkan apabila berpura-pura happy, tapi itu yang terbaik . :') Fake Smile .


Yeah. It's right . Girls Are Strong :')

1 Comments:

Blogger twinscraftlife said...

안녕하세요~ HI~ this is Twinscraftlife! please visit our blog shop! we sell various cool handmade stuff!! 꼭 오세요~~^^
twinscraftlife.blogspot.com


Post a Comment