A Little Diary: Ella telah sah menjadi Isteri kepada Azhar

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi ! Welcome To My Blog ! Stop Being CopyDog Here ! You Follow Me, I'll Follow You Back *promise* ^_^






owner

Contact Me

credits
19:36 | 1 Cloud(s)
Ella telah sah menjadi Isteri kepada Azhar

Tahniah diucapkan kepada Ella atau nama sebenarnya Norzila Aminudin, 46 tahun yang telah selamat bergelar isteri. Suaminya seorang juruterbang FireFly, bernama Azhar Ghazali; hanya dengan sekali lafaz, upacara akad nikah berlangsung lancar. 
Sebelum akad nikah, majlis pertunangan telah diadakan terlebih dahulu. Sebelum upacara bermula tadi, bekalan elektrik terputus memaksa majlis ditangguhkan seketika namun hanya semetara sahaja, Alhamdulillah, segalanya telah selamat.
Sebentar tadi, Ella atau nama sebenarnya Norzila Aminudin, 46 tahun telah pun sah bergelar isteri kepada Azhar Ghazali dengan hanya sekali lafaz. Ella telah menerima wang hantaran sebanyak RM50,300 beserta tujuh dulang hantaran. Sebelum pernikahan, mereka berdua telah ditunangkan terlebih dahulu.


Majlis pernikahan telah pun berlangsung di rumah keluarga Ella di Teluk Gadong, Klang. Seramai 300 tetamu telah pun dijemput ke majlis serba sederhana ini. Ella dan Azhar nampak sama cantik sama padan dengan pakaian rekaan Saiful Baharim.


























Labels:

1 Comments:

Blogger Syamimi Che Usof said...

Tahniah kepada Ella =)


Post a Comment