A Little Diary: Hello Single World ☼

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi ! Welcome To My Blog ! Stop Being CopyDog Here ! You Follow Me, I'll Follow You Back *promise* ^_^






owner

Contact Me

credits
08:00 | 0 Cloud(s)
Hello Single World ☼

Sebenarnya dah lama kitaorang break up. Tapi cuma aku je malas nak update kat blog. Sebab masa tu aku masih belum dapat terima yang kitaorang dah putus. Tapi sekarang aku dah kuat :') Aku dah tak nangis-nangis lagi. Aku dah mampu senyum dan ketawa macam dulu. Aku redha segalnya. Tapi satu je aku tak mampu buat sampai sekarang, nak lupakan kau.  Kenapa susah sangat ? ( つ﹏╰)

Hari Khamis, 30 May 2013, 1.40 pm. . Masa tulah kau buat keputusan yang nak putuskan hubungan kita. Ianya dari facebook dan dia putuskan aku dalam facebook jugak. Aku teringat dulu kau pernah cakap, kurangkan main fb. Kerana facebook la sesuatu hubungan tu boleh musnah. First memang aku tak percaya cakap kau. Aku buat tak endah je apa kau cakap. Sekarang aku percaya dan menyesal sangatt :'( Kerana fb aku punya kebahagiaan yang aku sayang hancur bercerai. :'( Kalau lah aku dapat undurkan masa balik, aku nak je deactive acc fb tuu. Tapi aku ni degil ! Tak suka dengar cakap. I'm Sorry Sayangg :'(  Kalaulah kau sanggup terima aku balik, tu yang aku selalu harapkan.. (╥﹏╥)

Tapi apakan daya, nasi dah jadi bubur. Aku terpaksa redha ni semua. Mungkin ada perempuan jauh lebih baik dari aku untuk kau. Dan mungkin juga ada lelaki yang baik untuk aku.. Tak perlu ditangis lagi. Buang buku lama, bukak buku baru. 
 HEY SINGLE WORLD !  

ajet-ajet comel je gambar ni -.- Comel tak kak Ton ? *bluerrkkk* :p

Nampak tak aku dah boleh senyum sekarang ^^ Walaupun ada jugak fake smile disitu cukup memadai aku dah boleh mengukir senyuman :D Hmm, tak de nak ngorat kee ? (>‿◠)✌ Ecehh, kalau ada pun belum tentu bersedia^^ Nak rasai dunia single macam mana. Ada orang single sampai setahun. Oke je. Bukan dia tak laku ke apa, tapi dia masih belum terbuka hatinya untuk couple. Mungkin dia dah terbiasa hidup sorang2 ni. Nak cakap aku ? hahahaha. Aku single paling lama sebulan kot :3 Haha, apalagi setahun. Pecah rekod tuu ! wakaka~ whateva la orang nak cakap apa. This Is My Life ! Hate ? 凸(¬‿¬)凸

0 Comments:


Post a Comment