A Little Diary: You've Changed

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi ! Welcome To My Blog ! Stop Being CopyDog Here ! You Follow Me, I'll Follow You Back *promise* ^_^






owner

Contact Me

credits
09:40 | 0 Cloud(s)
You've Changed

Teringat pulak dekat kau malam-malam buta cenggini. Bukak FB , stalk gambar kau. Lama aku tak nak nampak kau senyum. Walaupun hanya didalam gambar tetapi ianya sudah memadai untuk mengubati hati yang rindu ni. Tiba-tiba je air mata mengalir dipipi ni. Mungkin tu tandanya aku dah tak kuat lagi.  Aku dah cuba nak tutup kesedihan aku ni dengan senyuman tapi sekarang bibir ni dah tak berdaya nak mengukir senyuman palsu lagi. Kalau ada member2 tanya aku macam tak sihat je aku terus cakap aku demam. Padahal aku tak demam, cuma sakit hati dengan perangai kau je. Rindu nak dengar kau gurau2, senyum sampai ke telinga. Tapi tu cuma kenangan je.

Bila kau suruh aku amik kau kat rumah memang hati aku gembira sangat. Then dah sampai depan rumah kau aku selalu harap sangat yang kau akan ucapkan sesuatu yang boleh buat hati ni tertawa. Senyum pun dah memadai. Tapi apa yang aku dpt ? Senyum pun kau tak bagi, then kau terus tanya nak pergi mana. Aku ni teksi kau ke ? Sesuka hati kau nak suruh2 aku then kau layan aku mcm nk x nk je

Nampak tak kesakitannya disitu ? :'(
Kau dah berubah sangat sayangg. Aku dah tak kenal kau sapa kau sekarang. Kau lain sangatt. Asal kita hang out je mesti fon kat tangan je. Bila aku nak tengok kau messege apa kau tak kasi. Kau kata nothing , just text dengan friend je. Lama tak jumpa. Kalau nothing takkan kau nak berahsia sangat dari aku. Nampak sangat kau tipu. Aku kat sebelah kau je pun still nak curang . . Messege aku kata nak jumpa, rindu gilaa. Tapi bila aku dah kat depan mata kau diam je. Buat aku macam tunggul. Asyik tgk fone je. Tak pernah nak pandang aku sekejap pun. Aku je yang syok sendiri pandang muka kau je. Dulu kau selalu tenung aku lama-lama, pastu ketawa sendiri. Ingat lagi kita naik motor sama-sama pergi pusing2. Kau selalu tenung aku dari side-mirror , aku saje je buat-buat tak perasan. Sampai nak excident sebab kau asyik pandang belakang je. 
I MISS THAT MOMENTS ,  AND I WANT IT TO BE REPEATED BACK

Hmm, kau selalu layan kawan-kawan aku je . Aku kat sebelah kau senyum sorang-sorang je. Pura-pura gembira kononnya nak tunjukkan hubungan kita baik je, bahagia sentiasa. Tapi apa yang aku dapat ? Aku just diamkan diri je bila kau asyik berbual dengan Ain tu. Aku tak berdaya nak menyampuk sebab aku tak nak pentingkan diri sendiri. Tetapi asyik aku je yang pentingkan orang lain, hati aku je yang sakit. Paling sakit lagi bila kau duduk sebelah Ain then kau halau aku , "Dah dah, kau balik, aku nak dating dengan Ain kejap" Kau pikir aku ni apa ? Sesuka hati je kau nak suruh aku amik kau then kau halau aku mcm tu je ? Pikirlah sikit, aku pun ada hati dan perasaan. Bagi kau tu memang sekadar gurauan je, tapi kau gedik-gedik nak hantar perempuan tu dekat bus stop belakang tu pahal ? Dia pun dah dicide nak jalan sendiri. Tu kau boleh cakap gurauan ? Aku mampu senyum je, pastu tunggu kat Taman Hijau tu sorang-sorang macam orang gila sesat. Pastu bila kau datang balik aku saje je sorok-sorok dengan kau just nak tutup kesedihan aku. Aku tak nak kau tengok aku perempuan yang lemah. Aku try !
Rasanya banyak lagi kot perubahan kau kebelakangan ni. Kalau aku senaraikan memang sampai lusa baru habis entry ni. Anyway, AKU RINDUKAN FAZWAN YANG DULU AKU KENAL . Pulangkan balik sikap dia yang dulu. Kalau kau dah ada orang lain please jujur. Jangan seksa aku macam gini. Setiap hari aku tunggu saat-saat indah berlaku. Tetapi tu cuma fantasy aku je :)

0 Comments:


Post a Comment