A Little Diary: Rindu Si Dia ♥

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi ! Welcome To My Blog ! Stop Being CopyDog Here ! You Follow Me, I'll Follow You Back *promise* ^_^






owner

Contact Me

credits
07:59 | 0 Cloud(s)
Rindu Si Dia ♥

Hari ini kat sekola semua diam je. Tak de mood. Mungkin disebabkan belum dapat menyesuaikan
diri tanpa kehadiran arwah Daim :') Seriously tipulah kalau aku tak rindu arwah. Adakalanya kat kelas aku marah-marah asal dia tinggalkan aku , tapi bila difikir kan balik tak baik cakap macam tu kat orang dah meninggal. Itu ialah takdir dia yang telah tertulis oleh Allah, nak buat macam mana lagi kan ? So, kita yang masih hidup ni kenalah teruskan hidup, jadikan kemalangan itu sebagai pengajaran. Berhati-hati dijalan raya kalau sayang nyawa anda :D

Si jantung hati tak datang. Sedih siott :'( Hari ini aku langsung tak jumpa dia, rindu gila laa kat kau. Sampai sekarang aku tunggu text dari kau yunk :'( Tadi aku lalu depan rumah kau, nampak famili kau jek. Nak bagi salam tapi malu pulak . atuyaaii. Aku ni memang jenis tak ada keyakinan diri. Kankan ? Ok, aku sedarr :P

Petang tadi lefakk dengan Adam kejap. Itu pun aku mohan dgn dia untuk bluetooth video arwah Daim time dia terlantar dekat jalan raya. Tapi dia jahat ! Tak kasi !!! Sampai hati kau kan. Tapi kalau aku bluetooth pun aku tak sanggup nak tengok. Aku ni jenis yang lemah semangat gituu. Ecehh -_-


*Petang tadi dress up again ! huhu, simple je kan ? Meoww~~ Thanks adam sudi snapkan :*


0 Comments:


Post a Comment