A Little Diary: Cuti Sekolah !

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi ! Welcome To My Blog ! Stop Being CopyDog Here ! You Follow Me, I'll Follow You Back *promise* ^_^






owner

Contact Me

credits
02:54 | 2 Cloud(s)
Cuti Sekolah !

Yeahh ! Dah cuti sekolah ! Suka tak suka tak ! Cepatlah cakap jangan malu-malu :3 Hehe, Tapi korang pergi mana je ekk ? Cepatlah share sama saya . Huhu. Aku pergi mana ? Banyak tempat yang aku pergi, tandas, dapur, bilik tidur. Asikk banget ! Tak paham jugak ? Hmm, tak pergi mana-mana pun cuti ni. Bosan lah dok rumah je. Masa awal bulan satu tu kata nak pergi Desaru lah, tapi calcel pulak. Ayah kerja. 

Nak pergi rumah my cayung takde motor pulak. Pantang cuti sekolah datang je, motor mesti abang aku amik alih . Haisshh ! Geram betullah. Dalam hati panass je, nasib baik aku sabar. Kalau diikutkan hati mahu je dia tengah bawak motor tu tembak dar jauh. Nasib baik abang. Hmm, boypreng pun dah start marah-marah sebab tak dapat jumpa. Sorry lah sayangg, bukan taknak jumpa, tapi faham-faham jela dengan orang yang tak de motor ni. Kalau boleh memang setiap hari nak tengok biy. Pgi petang siang malam sentiasa nak tengok muka biyy. Hmm, walaupun kita berjauhan tetapi hati kita sentiasa bersama. .



Tomey tak tomey takk. Jujurlahh :( Huhu, whatever lah nak cakap apa. Ni diri saya dan senyum hak saya ! Huhu.
Cuti yang membosankan !! 

2 Comments:

Blogger ezyra taharin said...

alololo comel nye dia hehehe....
happy holiday k....
have a fun....
btw jgn di tembak abg tu sian dia hehe

Blogger Sue Zanna said...

hehe, happy holidays too !
tembak abang ? hehh, dalam mimpi je tuh kot >.<


Post a Comment