A Little Diary: I Miss You Bucukk

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi ! Welcome To My Blog ! Stop Being CopyDog Here ! You Follow Me, I'll Follow You Back *promise* ^_^






owner

Contact Me

credits
23:20 | 0 Cloud(s)
I Miss You Bucukk



Heyyo ! whattzapp everybody ? Cehh , gitu pulak ehh ? Nampak je macam Zanna happy je kan ? Gf mana yang happy bila bf sendiri fitnah bukan-bukan. Aku dah macam nak nangis tahu tak ? ehh, sebenarnya dah nangis pun. Cubalah fikir dulu sebelum nak marah-marah, siasat kenapa tak reply messege. Ni takde angin takde ribut nak cakap aku ada lelaki lain. Sediyh taw tak ? :'(

Aku tahu kau rindu aku tapi janganlah sampai mengalir air mata aku ni. bengkak mata aku ni. Setiap hari asyik kena dibodoh-bodohkan bf je sape je nak tahan. Bila kau messege aku, aku takut sangat nak baca. Harap sangat kau tak marah-marah lagi. Kita ni asyik gaduh je, bila kita nak macam dulu ? Jalan sama-sama, makan sama-sama, semuanya kita lakukan bersama. Tapi aku masih kuat lagi untuk pertahankan hubungan kita. Aku masih sabar, kuat. . .
Kau nak tahu sebab apa aku selalu nak marah-marah kau je ? aku tak suka dengan perangai kau tu yang selalu berfoya-foya dengan perempuan lain. Takkan aku masih nak berlembut lagi kan ?  Hmm, aku harap sangat kau ubah sikap kau tu sayangg. . .
Secalar mana pun hati aku ni, aku tak pernah berdendam kat kau. . . .

0 Comments:


Post a Comment