A Little Diary: Happy Birthday ♥

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi ! Welcome To My Blog ! Stop Being CopyDog Here ! You Follow Me, I'll Follow You Back *promise* ^_^






owner

Contact Me

credits
07:24 | 0 Cloud(s)
Happy Birthday ♥




Comel tak cake tu ? Huhu, hadiah untuk si dia petang tadi  ♥ Lama tak lepak-lepak dengan dia , hubungan kitaorang sebelum ni pun gaduh baik gaduh baik je. Tapi semua tu banyak memberikan pengajaran pada kita berdua . Saya minta maaf sangat sangat sebab saya ada banyak buat salah, tak text awak, jelez kan awak ke. 

Sebenarnya saya tak bermaksud pun nak luka kan hati awak, most important thing is I Love You  ♥ 
Petang tadi awak sweet sangat tadi. Bawak saya round-round , banyak benda yang awak ajar saya macam mana nak hargai seseorang itu. Sebelum ni saya memang tak pandai nak jaga hai perasaan orang lain, tapi lepas jumpa awak perangai sya serta-merta berubah. Awak jaga saya, saya jaga awak. Hm, saya harap sangat saya akan bersama awak seumur hidup . Tetapi jodoh ditangan Allah, siapa mampu menghalangnya ?

Sampai sekarang saya tunggu text awak. Saya nak text awak takut mengganggu, yela hari ni kan Birthday awakk. Mesti awak happy happy dengan member2. Yang saya mampu cuma luahkan dekat Blog ni je. Takpe, saya bagi awak enjoy hari ni kay ? 


Haha, dia tak kasi masukkan gambar ni, tapi ade aku kesaa ? Haha, btw muka aku ternyata kebudak-budakan lagi. Yelaa, aku yang paling pendek  , aku yang paling muda dalam member-member kau. Yelaa, sedarr *tangan didada mata keatas*  Btw, aku sayang kau gila gila ! hikk hokkk~
Selamat Hari Jadi Sayang. Jangan nakal-nakal ea ? Hope , SPM tahun ni dapat result yang cemerlang. Aminn  



0 Comments:


Post a Comment