A Little Diary: No Caption

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi ! Welcome To My Blog ! Stop Being CopyDog Here ! You Follow Me, I'll Follow You Back *promise* ^_^






owner

Contact Me

credits
07:43 | 0 Cloud(s)
No Caption


             Hi guys ! Today I can not attend school disebabkan parent tak ada kat rumah. Sedihnya.. Kene tinggal sorang-sorang kat rumah. Semua benda aku dah buat, melompat, baring, gelongsor, meniarap, merangkak , semuanya membosankan. Tambahan pula nak dengar leteran cikgu n friends sebab tak datang. I'm sorry all,. Yang amat menyedih kan macam nak mampus , aku dah ketinggalan experiment penting ! hancuss .. -..-  But, nasib baik aku tak datang sekolah sebab cikgu displin cari aku. wananeaa.. Mesti disebabkan aku jual contact lens dalam sekolah. tsk :'< Cikgu , saya jual contact lens , bukan jual dadah pun.. Harap-harap atuk tua  tu lupa tentang aku :D

Walaupun post ni tak ada yang penting sangat , aku tetap nak taip berjela-jela. Disebabkan ke-boringan aku makin menjadi-jadi, blog lah akan menjadi santapan aku . huahua *gelak ala Vampire.  


Aku ada join satu group nie Happy Spokes Family memang AWESOME member-membernya . Kacak lagi cool . I like -.-. Korang ada join tak ? kalau tak, cepat-cepat join tau ! kitaorang dah macam family dah, saling kenal-mengenali . acctually , group ni ada buat event di Bukit Bintang, pada 4.8.2012 . Event ni diusahakan oleh abang Ayiem . And setiap orang di group ni mesti ada tag card ok. ni event budak-budak awesome je k -.- Memang untung siapa yang dapat pergi . Dapat jumpa dengan budak  hotstuff, dapat tag card , semestinya best . Kalau lah aku stay kat Bukit Bintang , aku mesti oarang pertama jejak kaki di event tu. ffttt ..

Tutup tirai pasal event Hotstuff tu,. erm, nak cakap apa ye ? aa, tadi aku on facebook ,. ada sorang budak ni nak tegur aku but dia suruh kawan dia yang wakilkan . apakah ? budak tu tak boleh bagi tahu, tapi memang aku berdekah dengan perangai dia tu. Kalau nak tegur-tegur je lah, tak yah nak berwakil-wakil , macam nak masuk meminang aku je -.- muehehe. nasib baik kau handsome, kalau tak aku terus block kau. i'm bad girl .

Sebelum tu, Zana nak ucapkan tahniah kepada abang angkat sebab dapat calon awek . -.- Dah puas hati , tadi nak sangat suruh aku update pasal awek baru dia tu. Ingat aku ni berita harian ke apa ? sukahati je order-order. nasib baik lah kau tu abang angkat aku lahai, kalau tak nak je aku terajang sekuat hati.

Malaysia kalah di tangan MU. macam nak pecahkan je skirn tv . anyways, Malaysia tingkatkan usaha anda ! Harimau Malaya boleh !!

Labels:

0 Comments:


Post a Comment