A Little Diary: Teringatkan Kekasih Lama..

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi ! Welcome To My Blog ! Stop Being CopyDog Here ! You Follow Me, I'll Follow You Back *promise* ^_^






owner

Contact Me

credits
02:36 | 0 Cloud(s)
Teringatkan Kekasih Lama..

Assalamualaikum...





Hari ni aku bosanlah. Aku ni ada BF macam tak de jer......
Terpaksalah bersendirian. Lagipun aku dan dia berlainan sekolah. Kalau nak berjumpa pun belah petang jer.
Kebetulan belah petang tak ada kelas selama dua minggu. Malangnye....
Selama dua minggu, aku teringat pula kisah lama aku dengan EX aku tu.. Sedihnye..Dulu kitaorang rapat sangat2..Setiap langkah mesti bersama-sama..
Sekarang,,..
Macam langit dan bumi jauhnye kitaorang. Sekarng pun dia dah ada gf baru.
Kitaorang berpisah dan ikut haluan masing2.....
Tu jer yang aku boleh taip ari ni sebab tangan aku penat setting blog ni.. huhuhu..
BYE!!


DAH SYOK BACE, JANGAN LUPE KOMEN YER!

0 Comments:


Post a Comment