A Little Diary: Di Ganggu (!) Seramm..~

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi ! Welcome To My Blog ! Stop Being CopyDog Here ! You Follow Me, I'll Follow You Back *promise* ^_^






owner

Contact Me

credits
23:41 | 2 Cloud(s)
Di Ganggu (!) Seramm..~

Assalamualaikum...
Aku sekarang ni nak citerkan pengalaman seram+pahit..

     Semua ini terjadi pada 13/10/2011 khamis malam Jumaat.
Mase malam tu cuaca agak sejuk dan angin sempoi2.,.Aku pun dah rasa macam ada tak kene kat rumah aku tu..Dah tu, belakang rumah aku semak-samun. Sebelah rumah kosong. Dan rumah aku baris paling hujung. (menyesal jugalah dapat rumah macam tu..) Tapi, apakan daya, terpaksalah duduk kat situ..=.='..
     Tepat pukul 12 p.m., aku pun rasa haus sangat2..Aku ni jenis orang yang cepat haus..So, aku dah biase bangun malam bute tuk minum seteguk air..
Tapi malam tu macam lain macam jer rasenye. Sejuk sangat2..Macam kat Kutub Utara pulak rasanye. Tapi aku selamber jer minum air. Waktu tu gelap-gelite sebab aku tak sempat nk on lampu akibat haus sangat.
      Waktu aku sedang menikmati segelas air sejuk, tetiba aku terpandang sesuatu tempat. Aku nampak macam seorang wanita berpakaian kain putih yang berlumuran tanah dan matanye merah menyala merenung aku.(ala, faham2 jelah apa bende tu..) Aku masa tu terpaku dah tak sempat nak wat apa2 lagi sampaikan nak baca surah al-fatihah pun tak boleh. Aku hanya boleh menghabiskan air jer sambil memandang makluk tuh. Bulu roma aku dah naik dah tu. Waktu tuh,aku tak boleh pikir apa2 lagi. Aku hanya memandang dan terus memandang wajah makluk tuh.
       Aku dah tak berdaya lagi untuk merenung bande tuh. Badanku menjadi lemah seakan bandanku sedang dikawal menggunakan remote. Badanku terus jatuh pengsan atas lantai..Pagi tu aku sedar aku dah berada di atas katil. Sebab mak aku yang angkatkan. Mak aku kata, dia dah tiap2 ari terserempak dengan bende tu. Mula2 memang menakutkan, tapi law lama2 bende tu takkan kacau lagi. Mak pun wat selamber jer..Aku ni memang penakut orangnye..huhu..

DAH SYOK BACE JANGAN LUPE TINGGALKAN KOMEN YER!

2 Comments:

Blogger Fatin Nadia said...

close encounter tu.. huhu.. scary..!!

Blogger suzanne said...

hehe.. memang menakutkan.... =.='


Post a Comment