A Little Diary: Kekasih / Musuh / Kawan????

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi ! Welcome To My Blog ! Stop Being CopyDog Here ! You Follow Me, I'll Follow You Back *promise* ^_^






owner

Contact Me

credits
06:00 | 1 Cloud(s)
Kekasih / Musuh / Kawan????

Assalamualaikum..Ehem.. Aku ada seorang kawan lelaki. Aku tak tahu lah, sama ada dia tu Kekasih atau Musuh ataupun Kawan. 
_______________________________________________
Sebab2 pertama ialah,
==============>>Dia selalu panggil aku dengan panggilan manja (sayang, ayang, baby dll). Hahaha.... LOL!!
Sebab2 kedua ialah,
==============>>Dia tu selalu buli aku. Semua aku buat ada jer yang tak kene bagi dia, padahal semuanya nampak perfect jer. Dia juga selalu ejek aku macam2. Sakit hati betul aku d'buatnye. =.='
Sebab2 ketiga ialah,
=============>>Dia tu kadang2 baik hati juge :). Dia selalu bantu aku didalam kesusahan. Dia juga selalu di samping aku.. Ramai cikgu puji dia sebab dia peramah, aktf bersukan dll.. :))

1 Comments:

Blogger Sue Zanna said...

KEKASIH
MUSUH
KAWAN

=.='?? Binggung


Post a Comment