A Little Diary: C U R A N G

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi ! Welcome To My Blog ! Stop Being CopyDog Here ! You Follow Me, I'll Follow You Back *promise* ^_^






owner

Contact Me

credits
07:15 | 1 Cloud(s)
C U R A N G

aq mls lh ckp tentang laki ni.. kadang2 aku pelik, nape semua laki nak sakit kan ati prmpuan. Mula2 dia cakap dengan kita yang dia sukakan dia.. Kita pun percaya lah kata2 manis dia tu. Tetiba, tanpa kita sedari dia ada lagi seorang kekasih hati.. Bila korang tahu yang dia curang, apa yang korang rasa. Mesti marah kan? ( tapi, kalau ada yang x marah tu terlampau  baik..) Aku pernah rasa saat2 separti itu dan aku sedang mengalaminya kembali.. Aku memang tak berguna lagi dalam dunia ni.. hurm.

1 Comments:

Blogger suzanne said...

H A M I Z A N


Post a Comment