A Little Diary: Ta Boleh Jadi Ni!

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi ! Welcome To My Blog ! Stop Being CopyDog Here ! You Follow Me, I'll Follow You Back *promise* ^_^






owner

Contact Me

credits
05:34 | 0 Cloud(s)
Ta Boleh Jadi Ni!

Hai semua..
Korang tengok gambar kat atas tu pun apa maksudnya?
Tapi tajuknya macam suspen jer. Apa sebenarnya ni? Ish, tak paham lah..
Sebenarnya, Zana rindu gila lah dengan pakwe Zana yang satu tu. Yelar, kan Zana dengan dia dah tak satu sekolah lagi macam dulu. Dulu nak dating dekat sebelah cikgu tengah ajar pun bole. Tapi sekarang nak chatting & jumpe dia pun susah. Kalau nak messege tu lagi lah, jarang sekali. Kalau ada orang topup kan Zana baru bole.. Kihkih .

Makwe apa kan macam ni? Zana tak macam makwe-makwe yang lain, relek jer. Zana ni nak pandang muke dia pun takot apa lagi nak mata ke mata. Waduh-waduh jangan harap lah. Dengan abang Zana sendiri pun Zana dah kekok apalagi dengan laki kat luar saner.

Ok, kalau pakwe Zana terbaca entri ini, Zana berterus terang nak cakap, kalau saya x messege awk ke, x miss call awak ke x bermaksud saya dah lupakan awk. Saya selalu ingat awak. Entah-entah awak yang lupekan saya? Ehe. Sukahati awak lah nak bersocial dengan sesape pon. Sebab saya tak nak awak bermusuhan dengan kawan-kawan awak disebab kan saya. Sebab kalau saya tak ada, kawan-kawan awak akan menjadi pengganti saya.

Bukan panjang lebar entri ni. Takut korang malas nak baca sampai habis jer. Ok lah,  Zana stop sampai sini sebab Zana baru menerima tempahan untuk meg-edit blog. Hah! lupa nak kasi tahu korang. Zana sedia menerima tempahan megedit blog menggunakan blogskin. Free of charge jer. Kalau nak, mesegge Zana di FB INI .

0 Comments:


Post a Comment