A Little Diary: Mula2 Benci, Lama2 Suka ♥

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi ! Welcome To My Blog ! Stop Being CopyDog Here ! You Follow Me, I'll Follow You Back *promise* ^_^






owner

Contact Me

credits
06:17 | 0 Cloud(s)
Mula2 Benci, Lama2 Suka ♥

Assalamualaikum. Hai hari ini cikgu banyak bagi homework, tapi nasib baik Zana sempat siapkan dalam kelas. Sebab masa tu mood nyer baik jer ^_^.  Nak tahu kenapa? Adalah,.. Hihi..

Tapi bukan tu yang Zana ceritakan sekarang. Pandai tak eje tajuk yang kat atas tu? Tahu kan apa maksudnya? So, tak payah lah Zana nak teach korang lagi kan'??

Sape ada budak lelaki yang selalu korang gaduh dengan korang sila angkat kaki! Ehi, pastikan kaki korang itu tidak berbau oke?

Sebenarnya, kalau kita kerap bergaduh dengan musuh kita especially budak lelakilah, nanti kita akan berfikir jer tentang dia. Pada mulanya memang korang tak perasan, tapi lama-kelamaan perasaan cinta akan berputik dengan sendirinya sebab korang sentiasa berfikir tentang dia ( macam pro jer Zana cakap ).

Tapi apa yang Zana cakap ini tak semestinya betul. Mungkin ada jawapan lagi bernas ke. Lagipun Zana cakap macam tu semua kerana Zana pernah mengalami nya sendiri. Meh Zana story-mory siket.

Masa tu Zana baru jer berumur 11 tahun. Ada sorang budak lelaki tu suka cari pasal dengan Zana ( boleh tahanlah encem nya). Semua Zana buat ada je yang tak kene bagi dia. Zana pun selalu juga ugut dia itu ini sbb time tu Zana jadi pengawas :"D (ketawa jahat ) Entah macam mana satu hari tu budak lelaki tu cakap kat Zana yang dia suka kat aku. Haha. Dalam hati memang Zana suka dia pun :) Lepastu kitaorang couple sampai dah nak UPSR . And then kitaorang clash. Zana pegi lari dengan mamat laen pulak ( kali ini ketawa lagi kuatXD ) Lagipun Zana tak tahan lah dengan dia sbb dia tu playboy jer lebih.

Oke. Kalau korang malas nak baca kisah silam Zana tak per. Buat sakit mate jer =.='
Kali ini Zana nak nasihatkan kepada orang2 diluar sana yang selalu bergaduh (lelaki vs perempuan lah ) jangan lah asyik  bergaduh jer.  Nanti anaya anak orang korang belasah. Dan lagi satu, kalau fakta Zana ini salah jangan nak fitnah Zana itu ini oke? Sebab dari awal Zana dah cakap in bukan fakta asli oke?
Bye sumer!!

0 Comments:


Post a Comment