A Little Diary: Tanda2 Lelaki Merajuk

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi ! Welcome To My Blog ! Stop Being CopyDog Here ! You Follow Me, I'll Follow You Back *promise* ^_^






owner

Contact Me

credits
07:58 | 2 Cloud(s)
Tanda2 Lelaki Merajuk

  


Sape kata laki tak de perasaan, lagi-lagi lelaki zaman milenium serba canggih ni yang menguji ketahanan jiwa seseorang lelaki tu. Dah tentu diaorang tension dengan cara hidup kian meningkat, lepastu nak tanggung keluarga lagi.. Tapi kaum Adam ni suka pendam perasan supaya nak jadi gantelman sangat. Kalau korang nak tahu macam mana rekeasi lelaki ketika diaorang tengah majuk2..

Diam Seribu Bahase
:: Dia diam jer sepanjang bersama kita. Walaupun kita bercakap dengannya, dia hanya mengiayakan atau dia anggukkan kepalanya saje. Dia sedikit pun takkan layan kita. Kalau perkara ni jadi, agaknya ada yang tak puas hati lah tu.

Buat Tak Tau Jer
:: Jika kita minta pertolongan dari dia, dia buat acuh tak acuh jer.. Paling teruk, dia buat-buat tak dengar jer ( jadi pekak betoi-betui baru taw!!) Ini cara protes yang paling teuk sebab dia bukan buat kita geram jertapi buat kita seolah-olah tidak wujud!.. Geram betullah!


DAH HABIS BACE JANGAN LUPA KOMEN YER!

2 Comments:

Blogger BlueiceButterfly said...

~kena ambik tau nie..hehe :)

Blogger suzanne said...

hihihii..yer2!!


Post a Comment