A Little Diary: Kenapa Lelaki Suka Permainkan Hati Perempuan?

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi ! Welcome To My Blog ! Stop Being CopyDog Here ! You Follow Me, I'll Follow You Back *promise* ^_^






owner

Contact Me

credits
06:46 | 2 Cloud(s)
Kenapa Lelaki Suka Permainkan Hati Perempuan?

Assalamualaikum..

Ini bukan kisah aku lah. Ini kisah cinta kawan baik aku..
Dia ada sukakan sorang budak ni. Budak tu namanye= Aidil Hazim .Yang kawan aku tu namanye= Adawiah
Aidil( nama manja dia) dah tahu yang kawan aku tu sukakan dia. Tpi dia tolak cinta
tulus dri kawan aku sebab Aidil pilih perempuan yang cantik& seksi jer
Kesian Adawiah.. Aku harap Adawiah berjaya mendapatkan Aidil semula..
Aku doakan Adawiah hidup bahagia bersama Aidil selamanya di suatu hari nanti. AMIN!

  
glitter-graphics.com

DAH SYOK BACE JANGAN LUPE TINGGALKAN KOMEN YER!

2 Comments:

Blogger Sue Zanna said...

Adawiah! Semoga berjaya mendapatkan cinta sejati dari Aidil Hazim! Kalah kan Irwana!

Blogger QuRrAtU aInIe said...

yelah kak adawiah dptkan sebelum akhir tahun...


Post a Comment