A Little Diary: selamat tinggal

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi ! Welcome To My Blog ! Stop Being CopyDog Here ! You Follow Me, I'll Follow You Back *promise* ^_^






owner

Contact Me

credits
07:27 | 1 Cloud(s)
selamat tinggal

akhirnya UPSR dh lepas pon.. haha.. best nye dpt bebas.. tapi ada benda yang tak best niey.. niey yang aku tak suka.. kalau lepas UPSR kan semua darjah 6 akan berpindah ke sekolah menegah. so, aku tak sampai hati nak berpisah dari kawan2 aku.. banyak kenangan manis dan juga pahit yang dilalui bersama. aku juga tak smapai hati untuk tinggalkan guru2 SKTSK yang tersayang .. aku takkan lupakan jasa2 mu guru.. :(.. i don't forget all my lovly classmates and my kind teachers..

1 Comments:

Blogger Sue Zanna said...

sedey larh.. kepada semua budak darjah 6 sktsk jangan lupakan aku yee! :(


Post a Comment