A Little Diary: yeah!!! RAYA!!!!

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi ! Welcome To My Blog ! Stop Being CopyDog Here ! You Follow Me, I'll Follow You Back *promise* ^_^






owner

Contact Me

credits
00:55 | 1 Cloud(s)
yeah!!! RAYA!!!!

huh.. tak sedar, rupenya umat islam sudah hampir dengan HARI RAYA.. rasanya, macam baru seminggu berpuasa. dah nak raya pula.. akhir2 puasa ni , mesti ramai yg tak hadir untuk solat tarawih.. disebab kn untuk membuat persiapan untuk hari raya sahaja.. ish3.. hum, sekarang ni mesti ramai yang sedang shoping kat pasaraya. macam2 di belinya.. kalau boleh, dengan pasaraya2 nya sekali nak di beli.. bukan nya tak boley shoping, tapi biarlah BERSEDERHANA.. jangan tamak.. macam2 lah nak diceritakan apabila hampir raya niey.. apa2 pun, saya ingin mengucapkan  'SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. MAAF ZAHIR & BATIN ' jikalau saya pernah melukakan aty org yg baca blog sya nie, tolong maaf kan yee.. ;).. semoga anda semua bahagia bersama insan terrsayang.. kepada ibu2 bapa2 di luar sana tu, hati2 apabila memandu ye.. jgn lalai pula.. dan ank2 yg akn mnduduki peperiksaan thn niey, tak payah lah nk kutip duit kat umah org berlebih-lebihan.. baca buku lagi bagus.. hehehe.. ;)

1 Comments:

Blogger suzanne said...

tak sabar juga nak raya niey.. hehehehe..;)


Post a Comment