A Little Diary: JUST FRIEND ONLY..

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Hi ! Welcome To My Blog ! Stop Being CopyDog Here ! You Follow Me, I'll Follow You Back *promise* ^_^






owner

Contact Me

credits
06:16 | 1 Cloud(s)
JUST FRIEND ONLY..

PERHATIAN KEPADA BUDAK KELAS AQ, tak payah lah nak ejek aq yg aq ni suke kan DANIEL tu.. itu dulu, sekarang dah tak lagi.. sekadar kawan je,. lagi pon aq dan dia dah ada pasangan sendiri.. so, buat apa aq nk berhubungan dia lagi?.. AKU SUKA KAN DANIEL SEBAGAI KAWAN SAHAJA. TIDAK LEBIH. kalau kitaorang terlebih batas, sory..  kitaorang tetap seekadar friend sahaja. so, aq nak lupe kan kisah silam antara kitaorang. lupakan segalanya. jadikan sejarah yg terindah. dan terus bina yang baru. walaupun payah dilupuskan dalam fikiran, aku mesti lupakan  juga.. SUZANA & DANIEL JUST FRIEND ONLY! PLEASE GIVE ATENTION.

1 Comments:

Blogger Nur Shuhadah Ibrahim said...

Seriously ? ohh..
so,
sorry 4 every thing..
Happy Eid !


Post a Comment